Voor deze fotoshoot wilde Melanie vastgelegd worden hoe zij echt is, verbonden met de natuur dat is waar zij zich ook echt thuis voelt. Melanie is achtertuin ecoloog en weet daar van alles van in deze serie zie je hoe zij zich verbonden voelt met de natuur.
Klant review: Melanie: "Tim is een fotograaf die persoonlijk én professioneel werkt. Zijn voorbereiding was uitstekend: hij kwam met een duidelijk plan, dacht actief mee en bleef flexibel wanneer dat nodig was. Hij neemt de tijd, kijkt kritisch mee en neemt geen genoegen met minder. Tijdens de shoot voelde ik me volledig op mijn gemak. Zijn rustige houding en open manier van werken zorgden ervoor dat ik echt mezelf kon zijn. En dat zie je terug in de foto’s. Ik herken mijzelf als ondernemer terug. Op zijn website schrijft hij dat zijn doel is om verhalen te vertellen door middel van beelden. Dat heeft hij zeker waargemaakt. In de foto’s herken ik mijn persoonlijkheid, mijn missie en de waarden van mijn bedrijf.
Tim is een fotograaf met aandacht, kwaliteit en oprechte betrokkenheid. Een absolute aanrader."
Tim is een fotograaf met aandacht, kwaliteit en oprechte betrokkenheid. Een absolute aanrader."
★★★★★